In december lanceerde Jeans Centre de ‘goede kersttrui’ in samenwerking met Make-A-Wish Nederland. De fantastische opbrengst van 25.000 euro wordt ingezet om wensen van ernstige, soms zelfs levensbedreigend zieke kinderen te vervullen.
Jeans Centre lanceerde op 6 december 2018 de ‘goede kersttrui’ voor zowel dames als heren. Een leuke tegenhanger van de ‘foute kersttrui’ die in december op bijna elke kerstborrel wordt gedragen. De ‘goede kersttrui’ is speciaal ontworpen voor en met Make-A-Wish. Jeans Centre doneert de helft van de opbrengst aan Make-A-Wish. Het principe van goed doen en er goed uitzien, stonden bij deze samenwerking centraal. Deze positieve gedachten en compassie voor de medemens passen natuurlijk perfect bij de kerstgedachte en dus de ontwikkeling van de ‘goede’’ kersttrui. Dat de goede kersttrui een hit is, blijkt wel uit de opbrengst. Daarnaast hebben diverse BN’ers (onder andere Fockeline Ouwerkerk, Tanja Jess, Wendy van Dijk en Art Rooijackers) de trui vol trots gedragen en geshowd op hun eigen social media account!
‘Wij zijn blij verrast met alle positieve reacties en zijn erg trots op het eindresultaat van deze samenwerking’, aldus Michelle van Herk-Hendricx, marketing manager bij Jeans Centre. ‘Dit idee kwam van één van onze medewerkers. Dit vonden we zo’n goed idee dat we direct alles is in gang hebben gezet om deze goede gedachte te verwezenlijken. Het is natuurlijk fantastisch dat we zoveel truien hebben verkocht voor Make-A-Wish. Zo gaan er weer een hoop wensen in vervulling.’
De winter is nog niet voorbij en er zijn nog een aantal goede kersttruien beschikbaar bij Jeans Centre. Uiteraard wordt ook hiervan de helft van de opbrengst gedoneerd aan Make-A-Wish.